سمراش بند

عنوان: معرفي شركت كارمانيا طب براي خريد دستگاه هاي زيبايي زيبايي

 

امروزه با گسترش تكنولوژي و دستيابي به فناوري ليزر در پزشكي بسياري از كارها براي پزشكان ساده شده است و با تشخيص درست و به موقع و با استفاده از تكنولوژي، بسياري از عمل هاي پزشكي را به آساني با فناوري ليزر انجام ميدهند.

با گسترش تكنولوژي ليزر در پزشكي، حال شاهد روند رو به رشد استفاده از ليزر در صنعت زيبايي هستيم. همانطور كه ميدانيد صنعت زيبايي، پوست و مو امروزه يكي از پردرآمدترين فعاليت هاي شغلي در دنيا محسوب ميشود. با وجود شبكه هاي اجتماعي و رسانه هاي امروزي، زيبايي پوست و مو اهميت ويژه اي پيدا كرده است.

ساليانه ميلياردها دلار در دنيا خرج عمل هاي زيبايي، ترميمي پوست و مو به كمك دستگاه هاي ليزر ميشود كه كشور ما از اين قاعده مستثني نيست، ايران جز كشورهايي است كه مردم اهميت ويژه اي به زيبايي ظاهر خود ميدهند و ساليانه مبلغ زيادي در صنعت زيبايي در جريان است.

تخصص زيبايي يكي از تخصص هايي است كه مورد توجه پزشكان عمومي قرار گرفته است و يكي از تخصص هاي پردرآمد پزشكي محسوب ميشود، گردش مالي بالا در اين صنعت باعث شده كه علاوه بر پزشكان عمومي و متخصص بلكه صاحبان مراكز آرايشي و پيرايشي و... نيز جذب فعاليت در حوزه زيبايي شوند.

دستگاه ليزر موهاي زائد يكي از پرطرفدارترين دستگاه هاي ليزر در صنعت زيبايي است كه خيلي زود جايگزين روش هاي سنتي در از بين بردن موهاي زائد و زيبايي پوست شده است. دستگاه هاي ليزر مو و روش حذف مو با تكنولوژي ليزر، اكنون جايگزين اپلاسيون و اصلاح با ژيلت و موچين شده است.

ساليانه دستگاه هاي جديد ليزر مو توسط شركت هاي مختلف ساخته و روانه بازار ميشوند كه هر كدام خصوصيات مخصوص به خود را دارند كه هر كدام مخصوص طيف هاي پوستي و ژنتيك هاي متفاوت است.

ما در اين مقاله سعي داريم يكي از بهترين دستگاه هاي ليزر مو، دستگاه ليزر تيتانيوم را معرفي كنيم و روش درآمدزايي از آن را به شما معرفي كنيم.

 

دستگاه ليزر موهاي زائد چيست؟

 

ليزر موهاي زائد يك روش غيرتهاجمي براي كاهش يا حذف موهاي زائد بدن است. از سال 2016، ليزر موهاي زائد يكي از محبوب ترين درمان هاي زيبايي كم تهاجمي در ايالات متحده است. اين مي تواند گزينه خوبي براي كساني باشد كه موهاي زائد بدن دارند و به دنبال راهي براي كاهش يا حذف موثر موهاي نواحي بزرگ و كوچك بدن هستند.

ليزر موهاي زائد با استفاده از نور متمركز بر فوليكول‌هاي مو، كه حفره‌هاي كوچكي در پوست هستند كه موها از آن رشد مي‌كنند، اثر مي‌گذارد. فوليكول مو ليزر را جذب مي كند كه به رنگدانه ملانين مو جذب مي شود و موها را فورا از بين ميبرد.

 

حقايقي در مورد ليزر موهاي زائد كه هيچ جا به شما نميگويند. 

 

رنگدانه ي موجود در مو ليزر را جذب مي‌كند، بنابراين موهاي تيره‌تر ليزر را جذب مي‌كنند، به همين دليل است كه افرادي كه موهاي تيره و پوست روشن دارند، كانديداي ايده‌آل براي ليزر موهاي زائد هستند.

بيماراني كه پوست تيره دارند معمولاً نياز به درمان با نوع خاصي از ليزر دارند كه موها را روي پوست آنها تشخيص مي دهد.

كساني كه موهاي روشن دارند، احتمال كمتري دارد كه نتايج جدي را تجربه كنند، زيرا ليزر به خوبي روي موهاي بدون رنگدانه تمركز نمي كند. ليزر موهاي زائد روي موهاي بلوند، خاكستري يا سفيد موثر نيست.

اين ها حقايقي بود كه ميبايست در مورد ليزر مو ميدانستيد كه هر كلينيكي به دليل منافع مالي به مشتريان خود نميگويد.

امروزه با پيشرفت تكنولوژي در دستگاه هاي جديد ليزر سعي شده است كه اين مشكلات برطرف شود در ادامه با ما همراه باشيد با معرفي دستگاه ليزر تيتانيوم شركت كارمانيا طب  نمايندگي ليزر موهاي زائد در ايران

 

 

معرفي دستگاه ليزر تيتانيوم و درآمدزايي از آن

 

دستگاه ليزر تيتانيوم يك دستگاه حذف موهاي زائد است كه توسط شركت آلما توليد ميشود. دستگاه ليزر تيتانيوم يكي از محبوب ترين و پرطرفدارترين دستگاه هاي ليزر در دنيا ميباشد.

دلايل محبوبيت دستگاه ليزر تيتانيوم بسيار زياد است كه ما در اينجا سعي داريم چند مورد از آن را نام ببريم.

  • پشتيباني از سه طول موج الكساندرايت، دايود و اندياگ - دستگاه ليزر تيتانيوم از جمله دستگاه هايي است كه سه طول موج متفاوت را به پوست بدن ساطع ميكند، اين موضوع باعث ميشود كه طيف هاي رنگي مختلف پوست را پشتيباني كند و كاهش حداكثري مو را در انواع بدن ها احساس كنيد. اين موضوع در ساير دستگاه هاي ليزر ديده نميشود و ساير دستگاه ها به صورت تك موج يا دو موج كار ميكنند.
  • سيستم قدرتمند خنك كننده پوست - وجود سيستم خنك كننده يا همان كولينك دستگاه ليزر تيتانيوم باعث ميشود كه كمترين آسيب به پوست وارد شود و بيمار كمترين درد را در هنگام ليزر احساس كند.
  • قيمت مناسب دستگاه ليزر تيتانيوم - دستگاه ليزر تيتانيوم توسط شركت بازرگاني كارمانيا طب وارد ايران ميشود و يكي از خوش قيمت ترين و باكيفيت ترين دستگاه هاي موجود در بازار ميباشد. شركت كارمانيا طب دستگاه ليزر تيتانيوم را با حداقل ترين بازه سودي روانه بازار ميكند كه اين مورد باعث ميشود كه بهترين بازگشت سرمايه را براي صاحبان كلينيك زيبايي و بهترين قيمت را بيماران در بر داشته باشد.

دستگاه ليزر تيتانيوم يكي از پردرآمدترين دستگاه هاي زيبايي در ايران ميباشد، براي اطلاع از نحوه خريد و درآمدزايي به سايت شركت كارمانياطب مراجعه كنيد.

 

معرفي شركت كارمانيا طب براي خريد دستگاه هاي پزشكي و زيبايي براي راه اندازي كلينيك

 

شركت كارمانيا طب يكي از خوش نام ترين شركت ها در حوزه تجهيزات پزشكي و زيبايي است كه از سال 1399 فعاليت خود را در حوزه هاي مختلف تجهيزات پزشكي و زيبايي آغاز كرده است.

اين شركت در نظر دارد همواره بهترين قيمت و كيفيت تجهيزات را در اختيار پزشكان و صاحبان كلينيك قرار دهد. اين شركت از سال 1400 به صورت تخصصي در حوزه تجهيز سالن ها و كلينيك هاي زيبايي فعاليت ميكند. از جمله فعاليت هاي مهم شركت كارمانيا طب ميتوان موارد زير را نام برد.

  • نمايندگي فروش دستگاه ليزر تيتانيوم - از جمله مهمترين دستگاه ها در حوزه زيبايي دستگاه ليزر مو است كه شركت كارمانياطب نماينده فروش دستگاه ليزر تيتانيوم در ايران ميباشد. شركت كارمانيا طب همواره بروزترين و باكيفيت ترين نوع دستگاه هاي ليزر مو را به ايران وارد ميكند.
  • فروش اقساطي دستگاه هاي زيبايي و پزشكي - شركت كارمانيا طب تمام دستگاه هاي زيبايي را به صاحبان كلينيك و پزشكان به صورت اقساطي و بدون سود و ضامن ميفروشد.
  • تنوع بالاي محصولات - شركت كارمانيا طب تمامي دستگاه هاي زيبايي را از سراسر دنيا از هر برندي با هر كيفيتي به سفارش شما با بهترين قيمت وارد ميكند.
  • تضمين بهترين قيمت در ايران - شركت كارمانياطب با حذف واسطه ها و واردات مستقيم باعث شده است كه بهترين قيمت را در ايران ارائه دهد.
  • ارائه گارانتي شركت سازنده - شركت كارمانيا طب گارانتي شركت سازنده دستگاه هاي زيبايي و پزشكي را تماما و به طور كامل در ايران ارائه ميدهد.
  • ارائه گارانتي اصالت كالا - شركت كارمانيا طب با ذكر در قرارداد متعهد ميشود كه تمام محصولاتي كه به شما ميفروشد اورجينال باشد.
  • ارائه قرارداد - شركت كارمانيا طب همراه با ارائه دستگاه قرارداد رسمي ارائه ميدهد و تمامي تعهدات خود را در آن ذكر ميكند.

در نتيجه شركت كارمانيا طب يكي از بهترين شركت ها در زمينه خريد و فروش دستگاه هاي زيبايي و پزشكي ميباشد كه بهترين خدمات را در ايران دارا ميباشد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۲:۲۴ ] [ lover ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی